§ 1. ADMINISTRATOR SKLEPU


Administratorem sklepu internetowego oraz Twoich danych osobowych jest Kamil Zubowicz, z siedzibą pod adresem ul. Waniliowa 51-180 Wrocław. Kontakt z administratorem jest możliwy poprzez adres e-mail: vezzdigital@gmail.com.


Administrator odpowiada za prawidłowe przetwarzanie danych osobowych klientów oraz zapewnienie bezpieczeństwa realizacji zamówień i płatności w sklepie internetowym. Dane osobowe klientów przetwarzane są wyłącznie w celu realizacji usług oferowanych przez sklep, obsługi zgłoszeń i reklamacji oraz w celach marketingowych, jeśli klient wyraził na to zgodę. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności sklepu.



§ 2. OFERTA SKLEPU


Sklep internetowy oferuje produkty i usługi dostępne w katalogu opublikowanym na stronie sklepu.


a) Ceny produktów podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT, chyba że w opisie produktu wskazano inaczej.


b) Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen, wprowadzania promocji, wyprzedaży lub ograniczeń dostępności produktów bez wcześniejszego powiadomienia klientów, przy czym informacje o promocjach i rabatach są publikowane w sposób widoczny na stronie.


c) Opis produktów, ich zdjęcia oraz informacje techniczne mają charakter poglądowy i mogą różnić się od rzeczywistego wyglądu lub parametrów produktu, jednak sklep dokłada wszelkich starań, aby były zgodne z rzeczywistością.



§ 3. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ


Zamówienia w sklepie internetowym można składać wyłącznie poprzez formularz dostępny na stronie sklepu.


a) Podanie danych osobowych jest niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, w tym do kontaktu w sprawie zamówienia, wysyłki produktów oraz obsługi płatności.


b) Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje potwierdzenie drogą elektroniczną na podany adres e-mail.


c) Zamówienie uznaje się za przyjęte do realizacji w momencie otrzymania przez klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji.


d) Sklep zastrzega sobie prawo do weryfikacji poprawności danych podanych przez klienta oraz kontaktu w przypadku niejasności lub błędów w zamówieniu.



§ 4. PŁATNOŚCI


Sklep obsługuje płatności za pośrednictwem:


a) operatorów płatności online,


b) przelewów tradycyjnych na rachunek bankowy sklepu.


Dane podawane przy płatności, takie jak numer konta, dane karty płatniczej, imię i nazwisko oraz adres rozliczeniowy, są chronione i przekazywane wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji transakcji. Sklep nie przechowuje danych kart płatniczych ani nie wykorzystuje ich w innych celach niż realizacja zamówienia. Wszystkie płatności realizowane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz standardami bezpieczeństwa stosowanymi przez operatorów płatności.



§ 5. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ


a) Zamówienia są realizowane po zaksięgowaniu płatności lub w przypadku płatności przy odbiorze – po potwierdzeniu zamówienia przez klienta.


b) Czas realizacji zależy od dostępności produktów i jest wskazany przy każdym produkcie w sklepie.


c) Koszty przesyłki oraz ewentualne dodatkowe opłaty są podawane podczas składania zamówienia i w potwierdzeniu zamówienia przesyłanym do klienta.


d) Sklep dokłada wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane terminowo i zgodnie z zamówionymi produktami. W przypadku niedostępności produktu lub innych problemów mogących opóźnić realizację zamówienia, klient zostanie niezwłocznie poinformowany drogą elektroniczną lub telefonicznie.



§ 6. REKLAMACJE I ZWROTY


Klient może złożyć reklamację związaną z zakupionymi produktami lub usługami sklepu internetowego za pośrednictwem:


a) wiadomości e-mail wysłanej na adres: vezzdigital@gmail.com;


b) listownie na adres administratora sklepu: Kamil Zubowicz, ul. Waniliowa 51-180 Wrocław, z dopiskiem „Reklamacja”.

W treści reklamacji klient powinien zawrzeć dane umożliwiające jego identyfikację w celu poinformowania o rozstrzygnięciu reklamacji, tj. imię i nazwisko, adres e-mail oraz adres do korespondencji, jeżeli klient chce otrzymać odpowiedź listownie. Ponadto w reklamacji klient powinien wskazać opis przedmiotu reklamacji oraz żądanie klienta w związku ze składaną reklamacją.

Sklep rozpatrzy reklamację nie później niż w terminie 7 dni roboczych od dnia jej otrzymania. O rozstrzygnięciu reklamacji klient zostanie poinformowany w sposób odpowiadający złożeniu reklamacji.


Zwrot produktów zakupionych w sklepie bez podania przyczyny może nastąpić w ciągu 30 dni od daty otrzymania produktów przez klienta. Zwrot środków nastąpi na konto klienta w terminie 5 dni od pozytywnego rozpatrzenia zwrotu.



§ 7. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH


Klient może w każdej chwili korzystać z przysługujących mu praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych w sklepie internetowym za pośrednictwem:


a) wiadomości e-mail wysłanej na adres: vezzdigital@gmail.com

;


b) listownie na adres administratora sklepu: Kamil Zubowicz, ul. Waniliowa 51-180 Wrocław, z dopiskiem „Dane osobowe”.

W treści zgłoszenia klient powinien podać dane umożliwiające jego identyfikację w celu realizacji żądania, tj. imię i nazwisko, adres e-mail oraz adres do korespondencji, jeśli klient chce otrzymać odpowiedź listownie. Ponadto w zgłoszeniu klient powinien wskazać przedmiot żądania, np. dostęp do danych, ich poprawienie, usunięcie, ograniczenie przetwarzania lub przeniesienie danych.

Administrator przetwarza dane w celach: realizacji zamówień, obsługi zgłoszeń i reklamacji, kontaktu handlowego wyłącznie za zgodą użytkownika oraz w celach marketingowych, jeśli klient wyraził na to zgodę.


Administrator zobowiązuje się do rozpatrzenia zgłoszenia niezwłocznie, a w każdym przypadku w terminie wynikającym z obowiązujących przepisów prawa.

Szczegółowe informacje o sposobie przetwarzania danych oraz prawach użytkowników znajdują się w Polityce Prywatności sklepu.



§ 8. PLIKI COOKIES


Sklep korzysta z plików cookies w celu:


a) prawidłowego funkcjonowania serwisu,


b) utrzymania sesji użytkownika po zalogowaniu,


c) analizy ruchu na stronie oraz celów marketingowych.


Pliki cookies mogą być w następujących formach:


a) sesyjne – tymczasowe i usuwane po zamknięciu przeglądarki,


b) stałe – przechowywane przez określony czas w urządzeniu użytkownika lub do momentu ich usunięcia.


Przeglądarki domyślnie umożliwiają przechowywanie plików cookies, a użytkownik może w każdej chwili zmienić ustawienia przeglądarki w celu:


a) usunięcia plików cookies,


b) zablokowania ich,


c) akceptacji tylko wybranych rodzajów cookies.


Wyłączenie obsługi plików cookies może ograniczyć niektóre funkcje serwisu, natomiast pliki cookies marketingowe i analityczne wymagają zgody użytkownika przed ich zapisaniem.



§ 9. ZARZĄDZANIE PLIKAMI COOKIES


Użytkownik może w każdej chwili zarządzać plikami cookies poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki internetowej lub urządzenia mobilnego w celu:


a) usunięcia zapisanych plików cookies,


b) zablokowania ich przechowywania w urządzeniu,


c) akceptacji tylko wybranych rodzajów cookies.


Wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych do procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa oraz utrzymania preferencji użytkownika może ograniczyć lub w skrajnych przypadkach uniemożliwić korzystanie ze stron serwisu.


Użytkownik powinien postępować zgodnie z instrukcjami swojej przeglądarki internetowej, w tym: Edge, Internet Explorer, Chrome, Safari, Firefox, Opera oraz w przypadku urządzeń mobilnych – Android, iOS i Windows Phone.


Wyrażenie zgody na pliki cookies marketingowe lub analityczne jest dobrowolne, a jej cofnięcie nie wpływa na poprawne działanie podstawowych funkcji serwisu.